måndag 31 juli 2017

Jul i juli

Det ska börjas i tid...
Gummiapans designteam har gjort julkort som vi bloggar gemensamt idag!

På första kortet jag visar idag har jag använt diesen God Jul och Pierced Squares.
Motivet är stämpeln Liten flicka med snögubbe och bården har jag gjort med två av diesen från Bårder set

Motivet är färglagt med Copic:
R14-20-29, G28, YR15-21, Y17
E00-18-21-33-35-50
C1-2-3-5-7, W0-2, BG70


Snön har jag gjort med stämpeln Småsplatter och embossat i vitt.


Deltar i följande utmaningar

Papirlosjen - Alt er lov
Hjerteboden - Alt er lov
Noor! Design - Die cuts
Kort o Mania - Alt er lov
Allsorts challenge - Photo inspiration
Kraftin' Kimmie - Anything Goes

Vill du se vad mina DT-kollegor gjort för julkort kan du se dem här!


4 kommentarer:

Ellibelle sa...

Cute card, thanks for sharing at Allsorts challenge!

Kathleen sa...

A great little image and like the way you have cut round it.
Thank you for joining our Poppy/Photo Inspiration challenge this week at Allsorts.

Kath

Monica Langedal sa...

Flott kort med et skikkelig herlig motiv. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Alt er lov. DT Monica

Ovedia Therese sa...

Flott julekort. Takk for at du deltar hos Papirlosjen. DT - Ovedia Therese